یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد
سرخط خبرها

خبر شهرآرانیوز تأیید شد | نادری بدون رضایت‌نامه در استقلال

  • کد خبر: ۴۸۱۰۰
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
  • ۱
خبر شهرآرانیوز تأیید شد | نادری بدون رضایت‌نامه در استقلال
باشگاه کوتریک بلژیک رسما تأیید کرده که باشگاه استقلال بدون اخذ رضایت‌نامه اقدام به عقد قرارداد با محمد نادری کرده است. هیچ بعید نیست این انتقال منتفی شود.

گروه ورزش، شهرآرا نیوز، درحالی که گفته می شد محمد نادری با مجوز باشگاه کوتریک بلژیک به استقلال ملحق شده، اما همان‌طور که شهرآرا‌نیوز نیز درباره درخواست‌های مالی باشگاه بلژیکی گزارشی منتشر کرده بود، سرانجام این خبر نیز از سوی باشگاه استقلال تأیید شد و باشگاه‌نشین‌ها اعلام کردند به‌زودی درباره جذب نادری نظر نهایی را اعلام خواهند کرد. باشگاه کوتریک قراردادی بلند‌مدت با نادری دارد و به همین دلیل هر باشگاهی بخواهد از نادری استفاده کند، باید رضایت این باشگاه بلژیکی را جلب کند.

مسئولان باشگاه استقلال که انگار از حول حلیم داخل دیگ افتاده‌اند، بدون اینکه درباره وضعیت بازیکن مدنظر خود تحقیق کنند، قراردادی با وی امضا کرده‌اند که حالا برای استفاده از این بازیکن باید مبلغ 150هزار دلار به باشگاه کوتریک بپردازند. تازه اگر باشگاه بلژیکی روی این مبلغ نگذارد و به اصطلاح دبه درنیاورد.

بدون شک اگر مدیران باشگاه استقلال سراسیمه به‌سوی این بازیکن نمی‌رفتند و بی‌جهت برای فضا‌سازی‌های رسانه‌ای دست روی این بازیکن نمی‌گذاشتند، اکنون چنین مشکلی به وجود نمی‌آمد و نادری می‌توانست برای استقلال بازی کند. اما اطلاعات ناکافی از وضعیت نادری باعث شده تا این بازیکن در آستانه جدایی از استقلال هم قرار بگیرد، زیرا دیروز از باشگاه استقلال خبر رسید که اگر بنا به پرداخت حق رضایت‌نامه نادری باشد، قید او را خواهند زد، زیرا از لحاظ مالی نادری مقرون به صرفه نخواهد بود. حالا باید دید باشگاه استقلال سرانجام چه تصمیمی برای این بازیکن می‌گیرد و آیا حاضر می‌شود مبلغ هنگفت رضایت‌نامه بازیکنی را پرداخت کند که بیشتر اوقات نیز با مصدوم بود؟! لازم به ذکر است که باشگاه استقلال در حالی اقدام به جذب نادری کرده که در پست او بازیکن کم ندارد و حتی با ترافیک شدید در سمت چپ مواجه است. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
سایت خیلی خوبی هست سایت شهر آرا نیوز
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->